Zamislite ovu situaciju: vi ste menadžer u odeljenju prodaje koje pored vas čini još 5 prodavaca. Prodavci su često na terenu i uglavnom nisu u kancelariji tako da može biti problem uskladiti njihove obaveze i organizovati sastanak prodajnog tima (zakazani sastanci sa klijentima ipak imaju prednost). Prodavci koriste Google Calendar da bi organizovali svoje obaveze i svi dele svoje kalendare sa vama tako da u vašem kalendaru možete videti obaveze vaših kolega. Gledajući svih šest kalendara pronalazite datum i vreme kada su svi slobodni i kreirate događaj. Zatim otvorite stranicu za unos detalja događaja, unesite vreme i mesto održavanja sastanka i zatim u polje „Gosti“ dodajte email adrese vaših kolega prodavaca. Svi koji su pozvani na sastanak će dobiti obaveštenje putem emaila i mogućnost da odgvore na pitanje "Da li dolatzite?" sa "Da, Ne i Možda". Pozvani mogu takođe uz odgovor poslati i kratku poruku i naznačiti da dovode goste na sastanak.
Pogledajte ovaj video klip koji ilustruje kako se efikasno zakazuju sastanci pomoću Google Calendara.
Подели
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
0 comments:
Постави коментар